Another week

Goder morgon!

Jag åt precis frukost med Åsa, mormor och morfar och nyss borstade jag tänderna men nu känner jag att jag inte har gjort det så bra ; ) Idag har vi inte så stora planer, jag, Åsa och morfar ska gå till centrum och göra några ärenden, jag ska låna en bok på bibloteket i alla fall. Vi måste också ta hand om Rulle, laga middag och det är träning idag. Det ska bli skönt för jag vill bli av med min träningsverk som jag har i höger vad. Ha en bra dag.
// Ida

Postat av: Erika

sv: tack :)

2008-10-27 @ 12:49:05
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu