En dag i city

Hej!

Nu är jag mätt och glad efter att ha ätit soppa med mamma och Åsa, lite trött också efter att ha gått en hel del i stan.

När vi kom till cityterminalen fick vi vänta en stund på att Agnes skulle komma men det finns lite butiker där också och vi gick in på Pocket Shop och jag köpte nästan Den du inte ser av Mari jungstedt, när Agnes till slut kom med flygbussen så irrade vi oss tillbaka till T-centralen och Åhlens, där letade vi en stund efter ett par skinhandska till Åsa men de kostade 499-599 kr så vi gick vidare och ut på Drottninggatan. Vi gick in på ett flertal butiker och Åsa och jag hittade skinhandskar och en plånbok på Kappahl. Vi åt lunch på Hellmers Cafe och fikade på Cafe La Rose. När klockan blev 15 gick vi tillbaka till T-centralen och Agnes tog den blå linjen medans vi tog den gröna linjen hem. Det var jätte kul att träffa Agnes och prata om olika saker och hon ska kanske komma ner till oss någon helg.


79 kr från Kappahl

Ikväll händer det inte så mycket, Åsa har Taziemöte och jag ska nog slappa framför Augly Betty och Desperate Houswives. Jag ska nog börja packa lite också inför Barcelona. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu