En rolig dag!

Hallå!

Idag har det varit en ganska skön dag, förutom för mina fötter för jag har gått i mina nya skor som har klack så jag får ont i fötterna. Men iallafall så började vi kl 8 så jag gick upp 6:50 kanske och jag var först upp. Det är sällan, det brukar alltid vara pappa som är upp först men vi har ju byggarbetare hemma hos oss för vi byter ventilationen så därför skulle han till jobbet senare. Det blev så att ALLA i familjen åt frukost samtidigt. Det brukar bara hända på helgen för alla har ju olika tider men det var trevligt.
Första lektionen jag hade var franska. Glostestet gick bra, jag övade ju ändå 1 timme på dem. Sedan så hade vi SO-prov. Det gick bra. Sen svenska. Vi fick tillbaka våra bokrecensioner och våra krönikor. Jag fick MVG och VG på recpektive. Sedan var det lunch och sedan så skulle vi träffas vid pressbyrån för att åka till gallerian i city. När vi kom dit så fick man välja om man ville fota en bildserie och göra en berättelse av den eller göra en animerad film med pappersgubbar som man rör lite i taget. Vi gjorde animinerad. Det var askul och det var roligt att titta på resultatet. Det som var jobbigt var att man måste ta 12 bilder för att göra en sekund.
Sedan så åkte vi till gullmarsplan och köpte bröd och drickyoughurt och sdedan åkte vi direkt till hallen för vi skulle ju träna. Det gick bra på träningen och sen när vi kom hem så åt vi och sen så har vi duschat. Nu ska vi gå och göra pannkakor till imorgon för vi har vandring.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu