Första dagen på höstlovet...

...är jätte bra. Så himla skönt att slippa skolan men jag har skolarbete ialla fall. Jag har jobbat med HK-uppgiften, vi var ju i centrum och då jämförde jag priser på olika varor. Den här uppgiften är faktist kul, det enda som är dåligt är ju att jag kanske inte kommer få det betyg ja förtjänar p.g.a våran lärare. Just nu så chillar jag bara, lyssnar på musik och bara tar det lungt. Imorgon så ska vi träffa en kompis som bor i Umeå så vi träffas jätte sällan, ungefär 2 gånger om året. Men hon kommer till Stockhom imorgon så då ska vi umgås i city. Inte shoppa så mycket, vill ju spara pengarna till Barcelona, det är bara 2 dagar kvar nu!
*Puss och kram, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu