Från Tyresta till Nyfors

Hej!

Duchade nyss efter att vi kommit hem från vandringen som vi hade idag, i våran grupp var vi 8 (9) stycken, jag, Åsa, Nelly, Helena, Antonia, Sara, Felicia, Matilda RL och Rulle förstås. Det var tre kontroller som vi skulle stanna på, först möte vi Niklas och Melker och där fick man koka spagetti och knyta en knut av dom, det gick bra och vi fortsatte mot Olle, där fick man sätta upp ett tält och sen gick vi till Eva och Nasrin och där var skoldagen slut. Nu är jag trött och har ont i benen men jag ser ändå fram imot filmkvällen med tjejerna i klassen som vi kommer ha. Men nu måste jag klä på mig och gå ner och baka till kvällen. Kram.
// Ida  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu