Hablas español?

Hola!

Just nu håller jag på med spanska glossor, har dem tills imorgon. Jag håller också på med SO, vi har fredskonferansen imorgon också och jag är Tyskland så jag och de i min grupp har alla odds mot oss.

I skolan var det som vanligt, på krocken skulle vi spela några visor och jag suger verkligen på gitarr så det gick inte så bra, men det underlättar om man har en hemma och det har inte vi. Sen var det idrott och då simmade vi vilket var kul, tycker inte att det är så svårt att livrädda heller.

Men nu måste jag plugga vidare innan jag tittar på Make Me A Supermodel och Grey`s Anatomy.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu