Hejsan, hoppsan rumpnissar!

Kom inte på någon bättre rubrik:)
Har precis duschat. Det gick bra att spela med damerna, fick inte spela så mycket men vi vann med 24-7 tror jag. Jag gjorde dock inget mål. Vi ska börja träna mera med damerna och det tycker jag är bra för ibland så är vi jätte få och då är det ju bra om de som är nere ändå får träna.
Jag ska försöka komma igång med lite plugg. Jag måste göra NO och HK(äventuelt engelska) . Har verkligen ingen motivation till HK:n, känner bara att jag vill skita i den och det spelar ändå ingen roll för betyget på den oavset om du lämnar in efter. Men jag ska försöka.
*Kram Åsa*

Postat av: madde

kul att du va me och spela :)

2008-10-19 @ 17:41:34
URL: http://thunwall.blogspot.com
Postat av: Linn

kul att ni har en blogg tillsammans!

2008-10-21 @ 02:45:46
URL: http://linnmelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu