It`s Dark

God morgon!

När min radio satte igång och jag öppnade ögonen i morse ville jag verkligen inte gå upp, det blir mörkare nu och solen är inte uppe än. Jag ville bara ligga kvar och mysa under täcket. Vad hände igår då?
Jo, jag gjorde mat (duktiga jag) och sen kråglade min iPod lite och då hjälpte både pappa och Stina mig men vi löste det till slut. Kl 8 tittade jag på Make Me A Supermodel men jag tycker att ANTM är bättre. Sen tittade vi på Grey`s Anatomy innan det var dax att hoppa i säng. Nu ska vi börja dra oss bort mot skolan, första lektionen är språk och jag hoppas att vi får tillbaka provet som vi gjorde i tisdags och jag hoppas att det har gått bra för mig. Ha en bra dag
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu