Jag orkade

Ja, jag kunde ta mig igen franska glosorna. Kändes bra efteråt. Jag kännde det som att jag verkligen inte vill fortsätta med franska, som att jag skulle bara strunta i det och bara få IG i hela ämnet men jag har ju min dröm och min lärare säger att jag är jätte duktig och jag skulle bli jätte besviken på mig själv om jag fick IG så därför så pluggar jag så mycket. Jag hållde faktist nästan på att få ett utbrått och börja gråta men jag kunnde hålla mig samman. Så nu vet jag vad croient och de toute facon betyder. Det betyder tror och hur som helst. Så nu vet alla det.

Nu i oktober så säljs det ju Rosa Band i de flesta butikerna. Jag tycker verkligen man ska köpa dessa söta band. Ett litet band kan göra så mycket skillnad. Det kostar 20 kr och det är så lite men det gör skillnad. Jag tycker också att det är snyggt. Mamma köpte det till mig, Ida, Stina och till henne själv förstås. Den ska sitta på min jacka imorgon!
 

Take me away- Melody Club
Jag gillar denna låt fast deras sångare ser bara allmänt konstig ut.
*Kramar Åsa*

Postat av: erika

haha men han är ju skön ju ;)

2008-10-08 @ 21:04:49
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu