Kåldolmar till middag

Hej!

Jag har precis ätit middag med familjen, kåldolmar blev det men det är faktist inte så äkligt. Man får ha en massa sås till bara ; ) men jag ska inte klaga, jag ska vara glad att mina föräldrar gör husmanskost och inte bara spagetti och köttbullar.
Vi vann matchen, med 13-25 så jag tycker att det var mer en träningsmatch men jag släppte faktist in en del väldigt onödiga bollar. Men det var skönt att vinna.
Ikväll har vi inte några speciella planer, jag måste nog ladda min mobil. Den har varit avstängd i tre dagar nu. Men Åsa och jag ska i alla fall gå och köpa godis, jag hade ett jätte sug igår men jag orkade inte gå. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu