Lovely saturday

Hey Hi Hello!

Så håller lördagen på att lida mot sitt slut, det är några timmar kvar och de tänker jag spendera framför datorn. Åsa och jag gick och köpte godis efter att hon hade gjort en plommonkaka som blev super god. Vi tog med oss Rulle och gick fram och tillbaks till centrum och när vi gick hemmåt snackade vi om snabbmat och man blir verkligen jätte sugen på det när man pratar om det. Så där gick vi med lösviktgodis och en chockladkaka och tänkte på snabb mat.

När vi kom hem var kakan klar och vi och mamma och pappa satte oss i soffan med kakan och godis och tittade på Ace Ventura 2, den är bara så bra, jag dör av skratt varje gång jag ser den. Jim Cary är nog min favorit komiker. Kram
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu