Match dax

God morgon, sovit gott?

Det har jag i alla fall, eller jag vaknade kl 7 men sommnade om innan Rulle kom in i mitt rum kl 9. Men jag är en person som inte kan ligga och sova hela dagarna i enda, förutom om man har varit uppe sent in på natten.

Jag har nu suttit här ett tag men nu måste jag börja klä på mig, jag undrar hur alla i laget kommer reagera på min nya frisyr, nu blir håret lite svårare att sätta upp i tofs och framför allt "bulle" men det behövs ju inte. Nu behöver jag bara två hårspännen och på morgonen behöver jag inte heller bestämma hur jag ska ha håret. Allt blir mycket lättre. Ha en bra dag.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu