Nu vill jag bara sova!

Hejsan!

Det blev bara förluster i USM men vi spelade bra. Jag tror att jag gjorde 6 mål totalt på 4 matcher och det är ju ganska bra. Ingen träning imorgon iallafall så det känns ju skönt att kroppen får vila. Fast vi har idrott imorgon men det brukar ju inte vara så ansträngande. Men det som var bra med USM förutom att vi hade jätte roligt och att vi spelade bra var att vi sov på hotell. Egentligen så skulle vi sova i ett klassmrum men våran tränare sa bara att vi ska inte sova här i skolan utan på hotell. Alla blev lite paffa men glada. Sköna sängar och god frukost hade hotellet iallafall. Nej, nu är jag helt död i huvudet typ och jag är trött så jag ska gå och lägga mig.
*God natt, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu