Ommöblering

Ja, jag har klagat på att när jag sitter vid mitt skrivbord så drar det för jag sitter vid fönstret men nu har vi gjort om lite. Sängen har flyttats, och bokhyllan och skrivbordet har bytt plats. Jag är jätte nöjd, bli lite trött på att ha samma stil hela tiden. ikväll så har jag övat på franskan och det gick överaskande bra. Alla satte sig jätte snabbt. Men jag ska kolla en gång till.
*Kram Åsa*

Postat av: erika

men du ska inte klaga, jag har fönstret brevid både(!) skrivbordet o sängen :o

2008-10-22 @ 19:41:24
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu