Saturday

God morgon!

Blev som väntat det svar jag fick från mamma igår( om hål i tungan). Ett klart NEJ! Men jag visste ju att det skulle bli det så om jag vill ha det så får jag väl göra det när jag flyttar hemifrån.
Fint väder idag men man märker att löven börjar sluta sitta på träden och istället ligga på marken. Det är det som är dåligt med hösten, mitt imellan hösten och vintern så är träden bara nakna utan löv och det är bara kallt och elendigt. Idag så har vi lite planer. Vi har ju match och sedan så ska vi städa, vet inte om vi gör det före eller efter matchen.
Jag gjorde lite nytta igår iallafall. Mamma och jag städade ur våran kläkammare, det var mest mamma som hade kläder där men jag har velat göra det ett tag. Sedan städade jag lite i badrummet, rensade lite lådor och så. Jag fixade också min egen garderob, allt låg huller om buller men nu är det riktigt bra. Jag får se hur länge det kan hålla sig.

Visste blev det fint? Jag tog lite mera galgar och hängde upp koftor, jag blev väldigt nöjd. Jag har som svårt att ha stökigt omkring mig, jag får typ damp. Det går liksom inte. Vad har ni för er idag?
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu