Skit träning

Hej!

Jag blir så himla arg, idag hade vi träning och vi var 6 stycken och det är ganska bra eftersom vi bara är 10 stycken i laget, och idag var det ett par tjejer som bara flamsade runt. Jag blir så irriterad på det eftersom jag vill ha ut nått från träningen, flamsa kan man göra före och efter men inte under träningen, skit samma om man bara är 6 stycken så ska man ändå koncentrera sig och vara seriös. Om man vill komma framåt måste man göra sitt bästa på träninge, för att laget ska komma framåt och bli bättre. Jag hade bara lust att gå av träningen och gå hem, det käns väldigt onödigt att jag ska komma dit ner och sen inte få ut nått, då kunnde jag lika gärna stannat hemma.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu