Snart faller natten

Hejsan!

Ja, det börjar bli mörkare och mörkare tycker jag. Klockan är 18 och gatulyktorna är redan tända men jag tycker att det är mysigt. Man vaknar när det är mörkt fast jag blir så trötta av det för det känns som att jag ska gå och lägga mig, haha.
Hur har dagen varit då?
Jo den har varit bra. Vi hade musik, matte, NO, lunch, svenska och engelska. Det gick fort fast jag måste plugga i helgen, NO och HK. Jag längtar till höstlovet, inte bara för att vi ska åka till Barcelona utan också till ledigheten. Nu i 9:an så har man nya saker hela tiden, man hinner liksom inte koppla av.

Det blev en paus i inlägget för vi har ätit. Ikväll så har jag inte något planerat. Ska väl mest sitta vid datorn och spela spel. Jag får sova så länge jag vill imorgon för vi har inte match förrän kl 15. Känns jätte skönt att man ska få sova ut två morgonar. Vad ska ni göra i helgen.
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu