Tål du ingenting eller?

Hej!

Jag ska snart gå och lägga mig för jag ska spela med damerna imorgon och vi har samling kl halv 11 men jag är ganska trött också. På matchen så hände det en sak. Jag spelar ju linje och det är ganska mycket bråk där ibland. Man kliver varandra på fötterna och man nyps, allt i smyg för att inte domaren ska så. Ibland så nyps jag och det gjorde jag på matchen typ i sista minuten eller nått sånt men jag var trött på tjejen som hae mig för hon täckte mig hela tiden. Så jag tog i ganska hårt och hon skrek: AJ! och sedan ska hon men varför nyps du, och bla bla, Som varför och så får man inte göra. Jag låsades vara oskyldig för jag vill ju inte att domaren skulle få veta. Hon blev hur som helst verkligen skit sur.

Och jag blev så glad för precis i slut sekunden så tog jag en retur och gjorde mål. Hon var vekligen sur och när jag och en tjej i mitt lag gick förbi så räkte hon ut tungan och gjorde sånt här prutt ljud, ni vet. Dålig förlorare, kan du inte ta nått eller? Brukar du inte spela på linjen? Man får räkna med sånt i handboll eftersom det är så mycket närkontakt. Jag tror att jag har fått mig en fiende men jag bryr  mig inte, jag tyckte bara det var roligt att hon blev så arg. Sedan kom det en liten fortsättning mellan den tjejen som jag nöp och min tränare och en tjej i mitt lag. Den har hon skivit på sin blogg: www.thunwall.blogg.se . Det är askul, saker som de säger. Nu ska jag krypa till kojs.
*Godnatt, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu