Thank god it`s friday!

God morgon!

Äntligen, sista dagen före lovet. Kommer bli så skönt attt kunna sova ut och sen ska vi till Barcelona med pappa, det kommer blir jätte kul.
Fredagen ser som vanlig ut annars, vi börjar med musik och sen rullar det på. Mamma sa att hon skulle och shoppa när hon kommit hem, kanske jag ska följa med men jag måste spara mina pengar till Barcelona. Men just nu är ju euron så hög ( himla finanskris) så jag vet inte. Idag kommer också mormor och morfar fast ganska sent, kl 22.
Nej dax att åka till skolan, ha en bra dag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu