Torsdag

Hejsan!

Här sitter jag och äter päron. Är trött. Ska snart gå och lägga mig tror jag, kanske. Träningen sög idag, eller vad man nu säger. Det var inte jätte dåligt men det var inte bra.
Det var bra i skolan, SO:n gick bra. Våran klass skulle säkert ha kunnat debatera i timmar. MIn svenska redovisning gick också bra fast jag pratade väldigt fort. Vi har inga mera läxor den här veckan och det är skönt. Fast jag måste jobba med HK:n under höstlovet. Imorgon kommer mormor och momrfar hit!! Har inte träffat de på jätte länge, eller sedan i sommras. Nu har jag inget mer att säga.
*Puss och kram, Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu