Vacker morgon

God morgon!

Vilken vacker morgon det är då man tittar ut. Solen skiner över de gula trädtopparna och det är bara en blå himmel. Underbart! Synd att man måste gå till skolan. Annars skulle jag seriöst varit ute hela dagen. Vill verkligen att vädret håller i sig, det är ju så fint.
Det gick bra att vara barnvakt förutom en sak. Deras mamma skulle typ vara hemma vid 22:30 och då ska jag ligga i sängen och försöka sova, så jag gick innan hon hade kommit hem men jag tror att barnen hade somnat men när jag kom hem så hade jag skuldkänslor och det har jag fortfarande. Liksom jag bara gick när de låg och sov. Nu ska vi snart dra till skolan, det blir en lång dag idag. Slutar kl 16:20. Men man måste ju vänja sig för på gymnasiet så kanske man går ännu senare. Ha en bra dag.
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu