1 September

God morgon!

Ja då var det första september och höst och det märks för de är ungefär 10 grader ute nu på morgonen.
Nu börjar skolan på riktigt men vi har inte fått sett schemat utan bara fått reda på att vi börjar kl 9, så vi ska åka om 15 minuter eller nått sånt. Efter skolan måste jag gå till centrum och köpa almenacka och titta på skor. Jag själv tycker att jag inte ha så många skor. Ett par rosa convers, svarta pumps och ett par svarta skin skor (ni får se bild sen) Men jag vill ha ett par lite enklare ballerina skor, även om det är höst nu för hur kul är det att gå runt i samma skor hela tiden? Nej men nu måste jag gå. Ha en bra dag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu