15 September

Ny vecka och nya tag och det var skola igen, idag var jag själv eftersom Åsa är sjuk. Jag själv känner mig också rätt kraslig men jag pallade iväg mig till skolan i alla fall. Dagen rullade på ganska snabbt tycker jag med metorstid, matte, idrott, lunch, musik och NO. Jag hade med mig idrottskläder om vi skulle ha orgentering för då kan jag gå men nu så skulle vi göra en variant på brändboll så jag var inte med. Efter skolan åkte jag direkt hem och lämnade min väska innan jag åkte till vårdcentralen där jag möte upp Stina för att ta den sista livmoderhalscencersprutan (långt ord) Eftersom Åsa var sjuk kunde hon inte ta den för man ska inte vara sjuk när man tar den, men det blev så att jag inte tog den heller för jag är inte ritigt frisk än heller.
Ikväll ska jag plugga men jag ska inte träna. See ya
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu