3 september

Hej, alla läsare.

Jag ska snart göra ett besök mellan lakanen men jag har knappt börjat göra mig i ordning så det tar nog ett tag.
Idag så hade vi en ganska sen dag, vi började 9 och jag slutade 15.40 och Åsa slutade runt 16. Läxorna har inte riktigt dragit igång än så när vi kommer hem tittar vi mest på tv:e, efter det lagade vi mat, köttbullar och stuvade makaroner. Sen gick Åsa och jag ut med Rulle innan vi tittade på Idol och en stund på Jersey Girl.
Imorgon ska jag till tandläkaren kl 18:15 och jag är faktist lite nervös, jag ska dra ut en tand som inte kommit ner ordentligt men ingen kunde följa med mig : ( Jag har aldirg haft problem med mina tänder förut det har mest varit Åsa som har gjort några besök till tandläkaren. Aja, någon gång måste vara den först.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu