Äntligen helg

Hallå!

Ja, äntligen helg! Jag hade ingen som helst lust att gå till skolan imorse, jag ville så gärna sova vidare. Vi började kl 8 dessutom med musik som jag inte kunde vara med på eftersom jag har haft ont i halsen och är nu förkyld. Sen rullade det på med matte, No, metorstid, lunch, svenska och Engelska. Efter skolan gick Åsa och jag till centrum och vi handlade acnemedel från ACO och kollade lite och då gick vi in på H&M och jag fick veta att jackan som jag bloggat om tidigare i veckan inte kostar 298kr utan 598kr, synd men jag ska försöka övertala mamma att köpa den åt mig.
När vi kom hem var mamma redan hemma eftersom hon slutade kl 12, sen satt jag vid datorn en stund innan Top Model sen hjälpte jag mamma att kratta efter att hon klippt gräsmattan, sen blev det lite mat och nu ska vi gå ut med Rulle.

I helgen måste vi plugga i alla fall:

Svenska, NO och musikteori.
// Ida


Postat av: Anonym

Plugga lugnt! ;O) Snart åker jag o jobba! så jag säger godnatt o kram!

2008-09-12 @ 19:24:52
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu