Bättre sent än aldrig

Jag kom på att jag inte har visat mina köpt från Polen än. Jag vet, jag är lite sen men det går bra endå tycker jag.

Denna väska hittade jag på en affär som hette La Pink tror jag. Den kostade ungefär 100 kr och jag blev så nöjd för jag hade ju letat så länge efter en liten axel väska och nu hittade jag en.

Denna jätte fina blus hittade jag också i Polen men jag vet inte vad butiken heter. Älskar denna, skulle kunna ha den varje dag.

Denna t-shirt är från New yorker och den affären älskar jag. Synd att den inte finns i Stockholm.

Detta är min outfit idag.
T-shirt: New yorker
Jeans: Crocker

Jag vill också visa den här bilden. De här två halsbanden ligger varmt om mitt hjärta. Det under fick jag av mamma i julklapp förra julen. Det övre är en konfimations present från min farmor. Dessa har jag på mig hela tiden. Jag känner mig "naken" utan dom.
Någonting ni gillar speciellt?
*Kramar Åsa* 

Postat av: LINDA

Tack såå mycket =)

2008-09-23 @ 16:59:51
URL: http://liiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu