Dagens kläder

Här kommer dagens outfit och smycken.

T-shirt: New yorker
Jeans: JC

Detta är mina frälskarkransar. Den under fick jag förra året när vi började med konfimationen och den andra gjorde jag igår när vi hade möte med Taizé gruppen. Det är som en fördjupning i konfimationen och i sommar så kommer vi att åka till Taizé som ligger i södra Frankrike.

Dessa örhängen hade jag idag. De är inte nya men jag använder sällan smycken förutom mina halsband. Dom här kommer från Guldfynd och jag tycker att dom är söta.
*Kramar Åsa*  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu