En helt vanlig dag

Hejsan alla bloggläsare!

Ja, nu är jag tillbaka i skolan. Så skönt. Visst är det skönt att vara hemma men det är inte skönt att vara sjuk. Fast nu har näsan satt igång så jag använder nässpray. En vanlig dag, vi hade språk fast min lärare hade försovit sig så vi hade hela lektionen utan henne, sen så hade vi SO då vi gjorde ett rollspel om hur man sitter i Riksdagen, KUL. Sedan så hade vi svenska och då åkte halva klassen iväg på studiebesök med tekniken och vi andra stannade kvar i skolan. Vi hade lunch, bild, matte och NO. Bilden kändes ju nödvändig men inte matten och NO:on. Ville bara gå hem.

Nu ska jag jobba med svenskan och öva engelska glosorna men bara en sak först.
Jag har ju en höst kappa som jag köpte för 2 år sedan och den börjar bli lite liten. Ida fick ju en ny jacka och jag har också hittat en på H&M.

Visste är den snygg, kostar 798 kr. Den vill jag ha.
Vad har ni gjort idag?
*Kramar Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu