Först skoldagen

Hallå, hoppas ni har haft en bra dag!

Idag var det först riktiga skoldagen, det var jobbigt men ändå bra att komma tillbaka till det vanliga igen. Vi började med mentorstid sen blev det matte, idrott, lunch, språk, musik och NO. Lite små tråkig dag men allt rullade på. Efter skolan gick Åsa och jag till centrum för att köpa almenacka och jag köpte mig en ny foundation. Förut hade jag en foundation i puder form men nu på sistånde har jag inte tyckt att den har varit så bra. Här kommer lite bilder.
   
Almenacka, 119 kr och foundaton Max Factor, 145 kr
// Ida 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu