Fredag 12 september

Hejsan!

Inte precis en rolig rubrik men det kretsar runt datumet idag faktist. Jag har namsdag. Grattis till mig. Fick bodyscrub av mamma som present när vi kom hem från skolan. Ida har namsdag på söndag. Det är ju komiskt att vi har namsdag med bara en dag imellan. Våran farfar hade dagen mellan oss så det var en familje fest kan man säga.
Jag har kommit¨på lite saker som jag vill ha i min garderob nu i höst.
- Sjalar
- Handskar
- Koftor
Jag har hittat fler sjalar på Lindex. Här är mina favoriter:

129 kr.                     149 kr.                   Mina favorit, 149 kr.
Nu så ska jag gör en äppelkaka. Har varit sugen på att baka hela veckan.
*Kramar Åsa*

Postat av: PsychoBlonde

Ja visst gör de=) älskar frukt & glass=)

2008-09-12 @ 16:31:06
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: LINDA

ja det skulle vara sjukt kul att jobba med det =) Tänkt dig att få äta en god bakelse varje dag =)

2008-09-12 @ 18:37:13
URL: http://liiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu