Let`s start the weekend

Hej!

Äntligen helg, säger jag bara, så himla skönt även om jag inte kommer få sova ut imorgon för nu drar serien igång och det är samling kl 10.
Idag så började vi kl 8 med musik och det gick sådär sen hade vi matte, no, mentorstid, lunch, svenska och engelska. Vi slutade ca 14.20 så dagen gick fort. Efter skolan åkte Åsa och jag direkt till centum och åkte in till stan, vi åkte till Hornsgatan och fick reda på att mammas teater skulle vara klar 16.15 så vi gick runt där ett tag innan vi gick in på Donken och köpte varsin äppelpaj och bara satt där och pratade. När klockan blev 16.15 träffade vi mamma och vi gick in på Skohornet och fick ett par skor var. Sen åkte vi hem och lagade middag, pasta carbonara blev det  och gott blev det också.
Ikväll har jag väll inte tänkt göra något speciellt, vi måste ju ändå upp ganska tidigt. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu