Lugn lördag

Godmorgon!

Vaknade av mig själv idag. Så skönt. Har velat sova ut hela veckan. Fast jag vaknade ganska tidigt ändå, kl 9 men jag gick ju och lade mig 12 så då hade jag ju sovit i 9 timmar och jag är ju som en egen väckarklocka.
Idag så ska jag lägga in ny musik på ipoden, ABBA och Björn Skifs. Sedan så ska jag väl gå till centrum. Vill köpa den där sjalen och sedan så har jag hittat lite annat smått och gott på Lindex hemsida:
1.2.3.
1. Snygg kofta för 299 kr. Den är ju lite som en klänning och då kan man ju ha ett par leggings under, det tror jag blir snyggt.
2. Jag vet att dom här finns i butiken här i tyresö. Kostar 199 vilket kanske är lite dyrt men jag gillar rosettdetaljerna.
3. Jag kastade alldeles nys bort en av mina favorit tröjor som var randig och då måste jag ju ha en ny. Denna är på special pris och kostar bara 149 spänn. Den finns i röd och grå också men jag tycker att den vita är snyggast.

Vad ska ni göra denna lördag?
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu