Onsdag 17 sempetber

God kväll!

Idag var Åsa tillbaka i skolan och det blev en lång dag, vi började kl 9 med SO sen rullade dagen på med engelska, lunch, musikteori, krock, idrott och teknik/hemkunskap. Det gick väldigt bra för mig på idrotten, vi hade orgentering och jag valde att springa ensam eftersom vi ändå kommer göra det men jag hittade alla kontroller och jag känner mig stolt ; ) På tekniken håller vi på att bygga en robot och det är kul, jag kom hem 15:40 och tittade på TV:e, resten av familjen kom hem och jag gjorde mat eller jag steckte bacon, dukade och tinnade brocolli för mamma hade med sig potatisbullar hem från jobbet. Sen blev det lite läxor innan Top Model och Vem kan slå Filip och Fredrik. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu