Söndag 28 September

God kväll!

Förlåt för dålig uppdatering idag men vi har inte varit hemma.
Vi gick upp vid 8:10 ungefär och åt frukost. Sedan satte vi oss i bilen och åkte mot Salem. Vi spelade match mot BK Salem och vi vann med 8-7 typ. Vi spelade inte bra, kastade bort massa bollar. Jag gjorde ingen bra insatts, det blev inga mål för mig men Ida hade några väldigt bra och snygga rädningar.

När vi hade duschat i hallen så åkte vi till Kungens Kurva och gick in på IKEA. Mamma skulle ha några skruvar och Ida skulle ha ett överkast. När vi stod och tittade på överkasten så blev jag uttråkad och gick och tittade på tavlorna. När jag sedan gick tillbaka till överkasten så hittade jag inte de andra så jag började gå mot utgången och kassorna för jag trodde att de hade gått. Jag gick till kassorna för att vänta på dom. Fast jag visste nog att de inte hade gått från överkasten för de var inte vid kassorna men jag sattade där för jag ville ju inte irra runt. Efter en stund så kom pappa, han var lite arg och mamma hade tydligen blivit orolig men jag kunnde ju inte göra annat än att förklara. Jag var dum nog att inte ha med mig mobilen. HA ALLTID MED ER MOBILEN!!!:)
Vi kom iallafall ut med det vi skulle ha + en ny kudde till mig, serveter, en ny bakform och lite annat smått och gott. Om någon har gått igenom IKEA utan att köpa någonting så kan ni väl säga till!!

Sedan så åkte vi och handlade på IcaKvantum i Kungens Kurva. Vi kom hem och packade upp maten och sedan gick Ida och jag ut med Rulle och tog en massa bilder bl a. de bilder som ni ser på förra inlägget. När vi kom in så åt vi och sedan så har jag hjälp Ida rensa sina hundratals bilder som hon har på datorn, många blev slängda.
Ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt.
*Kramar Åsa*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu