Tisdag 16 september

Hej!

Idag var jag utan Åsa i skolan som sagt men det gick bra endå, vi gick en ganska kort dag. Jag började med SO sen blev det E-tid, språk, lunch, kör och slöjd, på slöjden ska alla sy ett godsedjur och jag ska göra en hund, såklart ; ) När jag kom hem satt jag framför TV:en med Åsa och sen har jag gjort lite läxor, det blev ingen träning för mig idag men vi ska sluta träna på tisdagar för våra tränare har tagit bort den träningen.
Ikväll var jag ute med Rulle och sen tittade jag på Top Model 10 innan jag tog en duch och snart ska jag gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en bra dag.
// Ida

Postat av: Josiee

top model e ju så bra:)

2008-09-16 @ 22:33:08
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: wrigley rose

serpå säsong 11 jag haha

2008-09-16 @ 23:30:10
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu