Vilka bloggar läser du?

Jag här en till fråga till er är det rätt att bara läsa kända bloggar, eller rätt och rätt men det finns ju hur många bloggar som helst och jag känner att jag bara läser kända:

•        Erikass.blogg.se (kusinens blogg)

•        Kissie.se

•        Threzz.blogg.se (modeblogg)

•        Stinalee.se

•        Blondinbella.se


3/5 bloggar jag läser är kända, ibland undrar jag om jag har fallit för grupptrycket eller vad man ska kalla det. Jag brukar kolla runt på bloggar men det finns inte så många so intresserar mig.
// Ida

Postat av: erika

eller hur , visst blir de så ? jag läser mest bara kända bloggar och mina kompisars förstås ;)

2008-09-15 @ 00:00:28
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu