090414

Nu har jag slängt på mig mjukisbyxor och en t-shirt, har precis duchat så jag orkade inte ta på mig något annat. Jag brukar ta på mig min satinpyjamas men kännde inte för det. Jag kom hem för en halvtimme sen efter att ha cyklat bort till hallen, tränat F97 och sedan cykla hem igen, det är jobbigt att cykla dit men när jag har musik i öronen blir det lättare.
DH börjar ju om 20 minuter men när jag tittar runt i mitt rum så är det verkligen kläder överallt, jag brukar vara ganska duktig och ha mina kläder i garderoben men jag har inte lyckats så bra de senaste två dagarna.
// Ida

Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Vad alla cyklar! Det vill jag också göra :)

2009-04-15 @ 09:18:21
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu