Allt på en dag

Hallå!

Idag så vaknade vi väl runt 9-10 kanske. Vi åt frukost och sedan så planerade mamma och Ida matsedeln för nästa vecka. Pappa jobbade bara halv dag så han kom hem och åt lunch. Vi städade nedervåningen och sen så åkte mamma och pappa och handlade och jag gick ut med Rulle. När jag sedan kom in så tittade Ida och jag på The Notebook som jag fick hem idag från cdon.com, den filmen är så bra. Sen när den var slut så åt vi lite mat och sedan så drog vi till gymmet. Mamma och pappa gick på spinnpass och vi gymmade med Moa.
Nu sitter jag och läser och lyssnar på musik, väldigt mysigt. Imorgon så ska vi hitta på någonting med Moa. Hur har eran dag varit? Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu