As long as the sun shines

Åh, vad det är skönt med lov. Idag satt Åsa och jag ute hela förmiddag och en liten del av eftermiddagen ute på altanen och läste. Det var varmt men det blåste så jag hade på mig en tjocktröja, det skulle ha varit skönare om man hade kunnat sitta utan.

Vid kl 14 var jag lite trött på att läsa så vi gick in och kollade på Ugly Betty och kl 15 gick vi ut och sprang en runda, sen har vi ätit middag och duchat och nu när jag skulle klä på mig hoppade Rulle nästan på mig så jag tror att han vill gå ut snart. Så jag ska väl göra det och sedan sätta mig och läsa Så länge vi båda andas" igen, jag ligger bara på kapitel 7 så jag har en bit kvar. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu