Besviken

Idag har jag gått en riktigt lång dag från 8.30-16.20, vi sjöng med alla musikklasser för Lasse Axelsson kom och vi övade på gospellåtar. Sen var jag tvungen att ha hemkunskap, vi hade matlagningsprov och lagade lasagne med makaroner men det blev gott ändå. Hoppas min lärare tycker det också.


Efter det var jag skit trött men jag sken upp när jag tänkte på att jag skulle ha Twilight-DVD:n hemma för jag skulle få den som försenad födelsedagspresent av Stina, men så klart när man kommer hem så har hon inte köpt den och säger att hon ska beställa den idag (typ). Så nu är jag ganska sur på henne, jag hade sett fram emot att titta på filmen i riktigt bra kvalité eftersom min nerladdade variation inte har så bra kvalité.  // Ida


Postat av: Erika

Den filmen är såå bäst :)



sv. okej :D

2009-04-30 @ 15:18:20
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej vad synd :(

2009-05-01 @ 17:45:26
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu