Dax för trean

Hejsan!

Ja, vi går upp runt den här tiden även på lov, man kan ju inte sova bort hela lovet. Vi går och lägger oss runt 23:30 och sen så vaknar jag vid 9-9:30. Imorgon så måste vi gå upp lite tidigare eftersom vi ska iväg och fota oss, ska bli jätte kul. Ida och jag har bestämt os för vilka kläder vi ska ha, man ska ha två ombyten. Idag är det lika stårlande väder som det var igår och jag tänkte börja läsa "Ljudet av ditt hjärta"(Eclipse). Ida läste ut den i går(?) och jag ska börja läsa den nu. Tänkte sätta mig på altanen i solen. Annars så har vi ingenting planerat idag. Vi tänkte springa lite för att låta kondisen få jobba lite eller så åker vi till gymmet men jag tror vi springer här hemma istället för varför springa inne på en maskin när man kan springa i det fina vädret? Vad har ni för planer för dagen? Puss, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu