Glad påsk

Godmorgon!

Igår orkade inte jag skriva, hade ingen lust. Så jag får berätta vad som hände igår nu.
Hände inte så mycket på förmiddagen, jag bakade i min nya form och de blev jätte bra. Ida började göra mat för hennes HK-uppgift. Vid 14 så kom Moa hit och vi gjorde inte så mycket. Jag dekorerade kakorna och Ida fortsatte med maten. Vi tittade på lite TV och Moa försökte sig på att göra en blogg design till oss. Vid åt middag och sedan så drog vi hem till Moa. Kollade på TV och tjafsade med hennes syster och kusiner. Vid 21:30 så drog vi hem och Moa följde med oss till Tyresö skola där vi åkte lite moppe, fett roligt. Sedan så åkte vi hem.

Idag så är det påskafton och ikväll så kommer våran farmor ned. Hon ska stanna hela veckan eftersom mamma och pappa är i Portugal. De åker imorgon. Jag vill också förja med, dom ska åka på en tränings resa men Ida och jag kunde väl fått följa med ialla fall och bara legat på stranden? Det skulle inte göra mig emot. Igår läste jag ut Ljudet av ditt hjärta och nu måste jag vänta på att Ida ska bli klar med 4:an men jag tror det är rätt att vänta för jag väntar på en annan bok som lär komma på tisdag. Nu tänkte jag duscha och sedan är det väl bara att gå ut och njuta av det fina vädret. Ikväll ska vi äta lite påskmiddag men jag kommer inte på någonting att ha till efterrätt, jag får fundera lite mer. Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu