Hello bed, here i come!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, känner mig ganska trött fast det inte har hänt så mycket idag.
Jag och Åsa gick på en långpromenad och vi glömde så klart kamera så vi kunde inte ta några fina naturbilder när vädret var så fint idag. När vi kom hem slappade vi en stund framför TV:en innan vi städade av övervåningen som vi hade fått order att göra av mamma innan hon och pappa åkte till Bauhaus för att kolla på kakel istället kom de hem med en Ipod till mamma, vilket jag inte riktigt förstår?

Pappa åkte och hämtade farmor och jag, Åsa och mamma gjorde i ordning påskmiddagen som blev jätte god sedan satt vi och pratade och kl 21:15 satte vi på The Wedding Date som vi har sett föut men som är så bra.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu