I`m back

Hej!

Jag tycker det inte är någon ide att jag skriver att jag är ledsen för att jag inte har skrivit för jag har skrivit det så många gånger den senaste tiden men jag har känt att jag inte har haft någon lust och ibland behöver man en paus men nu ska jag verkligen fösöka bli bättre. Jag tror om man har bilder i inläggena kommer det bli roligare att skriva och roligare att läsa, att se hur våra liv ser ut inte bara läsa om dem.

Jag är fortfarande beroende av Twilight (vilken överaskning) och ligger just nu på tredje boken och jag har lite mer än hundra sidor kvar. Jag fick ju DVD:n i födelsedagspresent av Stina men den kommer först 29 april så jag får vänta : ( jag fick ju också en tröja med Twilight-tryck och så här ser den ut:

Visst är den så söt?
Jag fick några blickar när jag gick med den i skolan i tisdags men de får tycka vad de vill, jag är ett stolt Twilight-fan ; )

Idag städade vi på förmiddagen och var ute så mycket som möjligt så klart eftersom det var så fint väder, vi tvättade också av våra cyklar och min måste lämnas in på service för bakbromsen är jätte dålig.
Åsa och jag gick till centrum och möte upp Moa och vi shoppade lite, jag köpte en väska och ett skärp som ni får se bild på sedan. Vi käkade på Sibylla och drog sedan hem för att kolla på lite handboll, Lugi-Guif, och snacka. Det blev middag och Kalle & Chokladfabriken innan hon var tvungen att dra hem.


Kram // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu