Me, me, me

Nu ska vi snart åka in till stan och till Model House för att fotografera oss, jag har en känsla av att det kommer bli skit kul men jag är också lite nervös. Tänk om det kommer vara en massa männsikor som tittar på, man har ju bara blivit fotad av familjemedlemar än så länge och då känner man en trygghet. Men det kommer säkert gå bra det är bara jag som är lite nojig.
Vädret suger verkligen idag, gråt, mulet och kallt, bara 2+. Jag hade hoppats att det skulle bli ännu varmare än igår men man kan ju inte styra allt.
Efter att vi har fotat oss vet vi fortfarande inte vart vi ska och det gör mig fortfarande galen, men jag kan inte lista ut det. Vi ska i alla fall äta middag i stan så vi kommer väl hem när vi kommer hem. Ha en bra dag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu