Ont i halsen + våren = ?

Den här helgen har det varit 3x grillat och idag satt vi ute för första gången och åt middag. En sak som är väldigt bra är att det kommer bli ännu varmare imorgon, synd bara att man måste vara i skolan. Fast vi går ju bara 4 dagar eftersom det är första maj på fredag vilket är jätte skönt.


Jag har börjat få ont i min hals men jag tycker inte ont i halsen/förskyllningar hör till våren och sommaren. Kanske om man är pollenallergiker men annars är det så jobbigt. Ont i halsen tycker jag hör till hösten och vintern, eller vad tycker ni? // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu