Sista lovdagen :`(

Idag har jag en hel del pluggande framför mig, måste börja med min hemkunskapuppgift och kanske göra lite SO men vi har inte gått i genom i skolan så mycket om arbetsområdet vi håller på med nu, de 5 världsreligonerna, vi har bara gått i genom judendomen så vi har en bit kvar.

Igår hände inte så mycket, Åsa och jag gick på en långpromenad och sedan överraskade farmor oss genom att säga att hon ville bjuda på middag på Donken så vi åt middag där och annars satt Åsa och jag mest framför datorn och kollade på A Double Shot At Love och vi har snart sett klart hela säsongen. // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu