Sommartider


Jag är verkligen sugen på en ny bikini, min börjar bli för liten och det finns så himla snygga bikinisar och baddräkter nu. Den svarta bikinin tycker jag är jätte sygg men jag skulle inte vilja ha så höga bikinitrosor men överdelen är jätte sött, överdelen kostar 149kr. Den lila badräkten gillar jag verkligen och jag skulle absolut inte ha något imot att gå runt med den på stranden, den kostar 198kr.

Jag längtar verkligen till sommaren när jag skriver om baddräkter eller om saker som har med sommaren att göra. Undra när man ska ta årets första dopp?
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu