Tillbaka i skolan

Ja, när vi kom till skolan så kom jag på att jag verkligen inte hade saknat det, är så himla trött på skolan nu. Vi hade ganska kort dag idag så det var skönt i alla fall. Det enda jag hade saknat var nog musiken, det var roligt att sjunga igen. Nu är Ida och tränar och jag ska ta en sväng med Rulle sen. Just nu så lyssnar jag på musik och har läst lite i Midnight Sun. Den boken är helt perfekt, man får ju veta allt från Edwards perspektiv och det är så perfekt.
Såg att vi hade fått lite kommentarer, väldigt roligt. Det blir alltid roligare att blogga om man får kommentarer. Sen ikväll så är det dubbel avsnitt av DH och det måste man se. Puss Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu