Vackert vårväder

Hejsan hoppsan!

Ja, det är verkligen fint väder idag. Vi ska gå på en lång proenad sen när farmor kommer tillbaka, hon är på gudtjänst i kyrkan. Vi ska ta kamera den här gången. Har inet gjort så mycket idag. Jag vaknade vid 9:30 och sen så åt vi frukost och nu har jag suttit framför datorn och skrivit en novell, var länge sedan jag gjorde det. Jag tänker inte lägga ut den här på bloggen. Vi kanske drar ned till gymmet senare ikväll, får se. Puss Åsa

Postat av: Jennifer

JA! Men ellerhur verkar den underbart rolig och bra (:

Haha, ja! Jag är överlycklig över att få åka till USA :D Dock känns det som en evighet tills dess..

2009-04-12 @ 15:06:23
URL: http://jennniferke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu